Inimioare si ciocolata

Faina 200gr 30 gr zahar 3 gr sare 4 gr drojdie 100cc apa calduta 30 gr ou(dintr-un ou folosim 30 gr ptr aluat,5 gr ptr inimioare,si restul ptr a lipi inimioarele de aluat) 30 gr unt Ptr inimioare: 30 gr faina 15gr zahar 15 gr unt 5 gr ou esenta vanilie punem compozitia la frigider ptr 30 min,dupa care o taiem cu formele preferate Aluatul l-am impartit in 8,am umplut fiecare bucata cu ciocolata crema din comert,am lipit inimioarele cu restul de ou de aluat. Le-am mai lasat la crescut inca jumatate de ora. Se dau apoi la cuptor 200 grade ptr 10 min! eu le-am scapat cam 13 min si s-au bronzat putin

Niciun comentariu:

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.