"Testoasele mele"

Ingrediente: 200 gr faina 3 gr sare 20 gr unt 20 gr ou(1/2 ou......cealalta 1/2 ou se foloseste ptr uns) 20 gr zahar 4 gr drojdie 100 gr apa calduta
Se amesteca drojdia si apa calduta si se lasa la odihnit ptr 15 min. Adaugam si restul ingredientelor si facem un aluat,pe care il lasam sa creasca 30 min.Impartim apoi aluatul in 8 si apoi din fiecare bucata luam cate8 gr ,o rulam si o impartim apoi in 6.
Dupa preferinta umplem cu ciocolata,sau custard cream sau orice altceva doriti,si adaugam partile mici.
Se lasa 40 de minute sa creasca,apoi se unge cu restul de ou amestecat cu o lingura de lapte si se decoreaza:
Ptr decorat: 20 gr unt 20 gr zahar 20 gr ou 30 gr faina 5gr cacao esenta vanilie Se coc la 200 grade 15-20 minute.(in functie de cuptor)

14 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Gabriela!Foarte frumoase si delicioase testoasele!Am sa incerc si eu ca fiind vreme de criza nu iti mai cumperi testoase si stai acasa si le faci! :D ! Imi place si designul blogului!Tine-o tot asa!
Felicitarile mele,
Bucatarasul Vesel
(http://www.bucatarasul-vesel.blogspot.com)

Mamichan spunea...

Kawaiii!Foarte dragute broscutele tale;)felicitari si mult spor la bucatarie!

GABRIELA spunea...

va multumesc mult,broscutele sunt chiar usor de facut,la fel si painicile ampanman,iar copii sigur o sa le adore...

julia spunea...

Broscuta a fost DELICIOASA!

Mamichan spunea...

Tot eu;)!!Cand ai timp te asteptam la noi sa ridici un premiu!O seara buna si mai venim in vizita;)

CristinaK spunea...

Foarte, foarte dragalase testoasele, Gabriela!

Lissa spunea...

Gabriela draga ,ce ''testoase''faine ai facut!Saptamana viitoare am sa incerc si eu si o sa ti le arat cum au iesit .
Te pup si o zi buna!

ana .araki spunea...

imi plac mult cum au iesit !!! sigur am sa incerc si eu pt bebelinul meu!!

GABRIELA spunea...

sunt asa de usoare!si eu le-am facut ptr prima data

Talita spunea...

How cute these turtles look! I love it!

julia spunea...

Testoasa a fost DELICIOASA.Premiul SAKURA te asteapta sa-l ridici cand ai tu timp.Pupici*-*

GABRIELA spunea...

Julia mersi mult!PUPICI

Totoro spunea...

Sunt dragute rau,am sa le fac si eu,sigur va fi foarte incantati cei mici^-^

GABRIELA spunea...

Totot,multumesc mult de vizita.Nici nu ma asteptam sa se faca asa de usor.Eu umplu painicile de obicei cu ciocolata dar merge orice altceva.

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.