Floricele cu maioneza (paine cu maioneza)





Ingrediente:

200 gr faina
3 gr sare
20 gr zahar
4 gr drojdie instanta
100 gr apa calduta(nu fierbinte!)
20 gr unt
20 gr ou(jumatate de ou+cealalta jumatate o pastram ptr uns)

Umplutura: maioneza+boabe fierte  de  porumb(din conserva)+patrunjel uscat

Am amestecat drojdia cu apa calduta si am lasat la odihnit 15 min,dupa care am amestecat cu restul ingredientelor(la masina de paine),si am lasat aluatul la dospit 45 min.Am  impartit  aluatul  in  8,am  rulat  un snur  de  25-30 cm,


caruia  i-am  facut  un  nod:


apoi  inca  unul:                                                                                                                                            

si  capetele  ramase  le-am  unit sub  floricica  formata.Am  lasat  din  nou  la  crescut  pana  si-a  dublat         aproape  volumul,am uns cu restul de ou,  si  am  adaugat  in  centrul  cu  lingurita  maioneza   amestecata cu corn   si patrunjel  uscat,Am dat la  cuptor ptr  180grade,20 min.



4 comentarii:

Daniela Addario spunea...

N-am mincat niciodata piinite cu maioneza, dar floricele tale arata minunat...

Unknown spunea...

Buna Gabriela ma bucur ca te-am descoperit.
I-mi place blogul tau.Si i-ti daruiesc un buchet cu flori.
Te rog sa vii sa-l iei.
Salutare.

GABRIELA spunea...

daniela iti multumesc din suflet ptr premiu,trandafirii sunt preferatii mei.

julia spunea...

Painicile sunt BESTIALE.Noi le iubim *-*!

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.