Hot cake mix &caramel

Cu toate ca incerc sa tin dieta,adica sa stau departe de dulce macar pe perioada verii astazi recunosc ca nu am mai rezistat.Si ptr ca nu aveam mare lucru prin casa am facut aceasta delicioasa prajitura din Hot cake mix si crema de la caramele. Foarte simpla,ingrediente: 200 gr hot cake mix 1 ou 130 ml lapte din care am facut 4 felii patrate pe care le-am umplut cu crema de caramele facuta din: 200 ml frisca lichida neindulcita(nama cream) 300 ml lapte 100 gr zahar 25 gr miere de albine esenta de vanile Aceste ingrediente le-am fiert la foc mare ptr 3 min apoi la foc mic aprox 20 de min,pana cand se obtine o crema subtire. Atentie: Daca se fierbe prea mult vom obtine caramele,iar crema va fi mai groasa! Am uns cu crema de caramel fiecare felie de hot cake mix si am decorat cu ciocolata si frunza de menta.Se da la frigider aprox 15-20 min inainte de a o taia.

2 comentarii:

julia spunea...

arata tare bine prajitura ta si este foarte usor de pregatit.SUPER!

Blueeyes spunea...

Arata apetisant!Te asteapta un premiu la mine pe Blog.....

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.