Cornuri cu crema

Ptr aluat:
300 gr faina
5 gr drojdie
25 gr zahar
4 gr sare
1 ou
180 ml lapte caldut
25 gr unt
Ptr crema:
3 gabenusuri
60 gr zahar
25 gr faina
250 gr lapte
10 gr unt
40 gr ciocolata
Se amesteca bine toate ingredientele de la aluat si se lasa la dospit 1 h.
Intre timp pregatim crema:amestecam bine cele 3 galbenusuri cu jumatate din cantitatea de zahar,adaugam apoi faina putin cate putin,pana se omogenizeaza totul,apoi adaugam laptele si restul de zahar si fierbem la foc mic amestecand continuu,pana obtinem o crema consisitenta.Oprim apoi focul si adaugam untul si dupa preferinta vanilie,amestecam bine.
Cand crema e gata o dam la frigider.
Impartim aluatul in 12 buc si fiecare bucata o rulam pana obtinem 40 cm in lungime,apoi o rulam pe forma si se lasa iar la crescut ptr 45 min.
Le ungem apoi cu un ou batut cu 2 linguri de lapte,,si se coc la 200 grade 10 minute ,continuam apoi cu 180 gr ptr 15-20 minute.
Dupa ce s-au copt si racit putin le umplem cu crema dupa preferinte.Eu am facut intai crema alba,am umplut 6 cornuri iar ptr celelalte cornuri am adaugat 40 gr ciocolata topita la restul de crema alba.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Hello Gabriela,
Foarte dragute deserturile tale, dar cel mai mult mi-as dori unul din aceste cornuri cu crema...hai fie doua...ca au creme diferite...mai trec pe la tine;

GABRIELA spunea...

Nina esti o dulce,te astept in japonia si te invit la o ..portie.

Ala Oancea spunea...

Foarte apetisante si aratoase ! Iau si eu unul cu ciocolata si iti ofer la schimb niste premii ! Te asteapta pe blogul meu. Felicitari !

GABRIELA spunea...

Multumesc mult Ala Oancea.Ca si tine am descoperit de curand blogul si placerea de a gati.Esti o dulce...

Magalena jp. spunea...

Arata foarte-foarte bine cornurile,felicitari!trebuia sa ma uit mai devreme,imi faceam un drum pana la tine (*=*),te pup dulce

GABRIELA spunea...

pai vezi ce pierzi daca nu mai vii la munca.....si noutatile si cornurie.....Data viitoare cand mai fac te anunt,si asa la mine copii nu mananca dulce....

Raluca spunea...

de unde ai cumparat conurile din inox?eu caut de trei luni si nu gasesc

GABRIELA spunea...

Buna Raluca,imi place la tine pe blog.Eu locuiesc in japonia si le-am luat de aici ,dar am vazut anul asta in romania la un hyper market dar nu pot sa imi aduc aminte numele,scuze.

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.