Floricele din aluat cu ou si sunca

INGREDIENTE: ptr 8 floricele 200 gr faina 3 gr sare 20 gr zahar 4 gr drojdie instanta 100 gr apa calduta(nu fierbinte!) 20 gr unt 20 gr ou(jumatate de ou+cealalta jumatate o pastram ptr uns) Ptr umplutura: 8 felii de bacon 3 oua fierte maioneza,sare,piper patrunjel sau marar uscat Am amestecat drojdia cu apa calduta si am lasat la odihnit 15 min,dupa care am amestecat cu restul ingredientelor(la masina de paine),si am lasat aluatul la dospit 45 min. Am intins apoi o foaie dreptunghiulara,am impartit-o in 8,si pe fiecare fasie am adaugat o felie de bacon.Am impachetat apoi felia si am adunat cele 2 capete,am crestat cu cutitul apoi la o dist de 2-3 cm si am uns cu restul de ou ramas. Ptr umplutura am zdrobit cu o furculita cele 3 oua ,le-am amestecat cu maioneza ,sare si piper dupa gust.Am adaugat cu lingurita din compozitie in mijlocul ramas gol,am mai adaugat maioneza deasupra,am decorat cu marar uscat(sau patrunjel). Am lasat apoi inca 30-40 min la loc cald pana si-a dublat aproape marimea si le-am copt la 180 gr ptr 15 min. Au fost DELICIOASE! si neasteptat de usor de facut. Reteta am gasit-o mai demult pe net dar ptr ca arata asa de bine nu credeam ca o sa reusesc sa le fac.Dar am reusit si am sa o refac cat de curand,ca tot fierb multe oua de paste! POFTA BUNA CELOR CARE O INCEARCA!

17 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Foarte frumos ! Si imi imaginez si gustul excelent ! Astept reteta ;)

Blueeyes spunea...

waw,ce bine au iesit....super,astept reteta.....

Paradis spunea...

Arata tare bine.Astept sa vi cu reteta.Te pup,si SARBATORI FERICITE!

LF spunea...

Apetisante floricele! Astept si eu reteta.Poate le facem de Paste.

GABRIELA spunea...

Gata am reusit sa scriu si reteta.Imi cer scuze ptr intarziere.Va recomand cu incredere sa o incercati.Eu recunosc ca data viitoare am sa fac portie dubla copii au mancat cel mai bine aceste painici.

Mary spunea...

very nice , i love this , i'm going to copy your recipe so i can make it!

Totoro spunea...

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi ,sa aveti parte de multa caldura in suflet si in casa,bucurie in inima si multa sanatate si putere de munca.
Hristos a inviat!

CristinaK spunea...

Fie ca Sarbatorile Pascale sa iti aduca lumina in suflet si in casa, bucurii, fericire si numai impliniri! Hristos a Inviat!

Lissa spunea...

Ce bine arata floricelele si sunt sigura ca sunt foarte bune!

GABRIELA spunea...

Multumesc mult de urari!cu intarziere,scuze.Sarbatori fericite si HRISTOS A INVIAT!Va pup pe toate si va urez in continuare spor la gatit.

Anonim spunea...

apetisante raaaauuuu, felicitari/traiesc intr-o tara araba si nu exista bacon cu ce-l pot inlocui?

Anonim spunea...

scuze pentru ca semnez anonim dar nu prea ma descurc cu termenii/brigytte

GABRIELA spunea...

Buna anonim,cu carnaciori ,salam.......orice,nu stiu ce se mananca la voi,dar poti improviza.

Maria spunea...

I don't know how I could missed this beautiful blog?!
Great and tasty buns. Very original idea. Compliments!

GABRIELA spunea...

mikkey you are so sweet,thanks for compliments!

Sandy spunea...

Foarte bine arata si reteta e interesanta imi place

lauralaurentiu spunea...

Sunt superbe, Gabriela, o sa le incerc si eu sigur :) !

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.