Cornulete cu ciocolata

INGREDIENTE: 200 gr faina 4 gr lapte degresat (skim milk) 3gr sare 20 gr zahar 4 gr drojdie 100 gr apa calduta 25 gr ou(jumatate de ou) 20 gr unt Drojdia si apa calduta se amesteca si se lasa la odihnit ptr 15 min. Se amesteca apoi cu celelalte ingrediente pana se obtine un aluat omogen(eu le amestec la masina de paine) Se lasa apoi la loc caldut sa creasca ptr o ora. Aluatul obtinut il intindem si taiem apoi ca in imaginea de jos: Am adaugat crema de ciocolata din comert(ex:nutela) Rulam: Se ung cu jumatatea de ou ramasa la care adaugam o lingura de lapte. Se coc la 200de grade ptr 10 minute in cuptor preincalzit sau 20 minute in cuptor neincalzit. Am incercat si umplute cu un cubulet cu unt,sunt delicioase.Si simple sunt excelente.

2 comentarii:

Blueeyes spunea...

Gabriela ,arata super cornuletele tale....cred ca sunt foarte delicioase.Astept reteta!!

GABRIELA spunea...

Sunt delicioase.Azi am mai facut o serie nici vb sa mai apuc sa le pozez.Azi le-am facut cu un cubulet de unt umplute.

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.