Fursecuri in forma de inimioare


Aluat fursec alb:
100 gr faina
50  gr unt
40 gr zahar pudra
20 gr ou
1 lingurita coaja  de portocala sau lamaie

Aluat fursec cacao:
90  gr faina
50 gr unt
40 gr zahar pudra
20 gr ou
esenta vanilie...sau  coaja  de  portocala  sau  lamaie



Am  pus  aluatul  cu  compozitia  alba  intr-o  punga  cu  fermoar,si  pe  ce  cu  cacao  la  fel  si  i-am  lasat  pe  copii  sa  il  amestece.Am  lasat  apoi  punga  in  frigider  ptr  jumatate  de  ora  ,dupa care am intins o  foaie  intre  2  hartii  cerate(hartie  de  copt),am  taiat  modelul dorit  cu  forma,dupa  imaginatie.
Am  copt  in  cuptorul  preincalzit  15 minute ,la  180 grade.



5 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Foarte frumoase inimioarele tale, cred ca daca punem un pic de colorant rosu in compozitia alba, ar iesi inimioarele roz... Felicitari pentru reteta !

ana .araki spunea...

vai,,Gabriela ,,m-ai dat gata ,,sunt asa de frumusele !!!! super idee!!!!

Lissa's Cakes spunea...

Ce frumoase sunt ,super idee asa in doua culori!

Evelina spunea...

Felicitari...
Reusita este maxima...

Diana spunea...

cce frumoase sunt inimioarele, felicitari...am un premiu pt tine, cand ai timp poti sa-l ridici de pe blogul meu

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.