Fursecuri in forma de inimioare


Aluat fursec alb:
100 gr faina
50  gr unt
40 gr zahar pudra
20 gr ou
1 lingurita coaja  de portocala sau lamaie

Aluat fursec cacao:
90  gr faina
50 gr unt
40 gr zahar pudra
20 gr ou
esenta vanilie...sau  coaja  de  portocala  sau  lamaie



Am  pus  aluatul  cu  compozitia  alba  intr-o  punga  cu  fermoar,si  pe  ce  cu  cacao  la  fel  si  i-am  lasat  pe  copii  sa  il  amestece.Am  lasat  apoi  punga  in  frigider  ptr  jumatate  de  ora  ,dupa care am intins o  foaie  intre  2  hartii  cerate(hartie  de  copt),am  taiat  modelul dorit  cu  forma,dupa  imaginatie.
Am  copt  in  cuptorul  preincalzit  15 minute ,la  180 grade.



5 comentarii:

Daniela spunea...

Foarte frumoase inimioarele tale, cred ca daca punem un pic de colorant rosu in compozitia alba, ar iesi inimioarele roz... Felicitari pentru reteta !

ana .araki spunea...

vai,,Gabriela ,,m-ai dat gata ,,sunt asa de frumusele !!!! super idee!!!!

Lissa's Cakes spunea...

Ce frumoase sunt ,super idee asa in doua culori!

Evelina spunea...

Felicitari...
Reusita este maxima...

dian@ spunea...

cce frumoase sunt inimioarele, felicitari...am un premiu pt tine, cand ai timp poti sa-l ridici de pe blogul meu

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.