Paine cu mere



Ptr aluat:
200 gr faina
20  gr unt
20 gr ou( o jumatate)
20 gr  zahar
100 ml  apa  calduta
4 gr drojdie  uscata
3 gr  sare

Amestecam  apa  calduta  si  cu  drojdia  si  le  lasam  15  min  dupa  care  le  adaugam  peste  restul  ingredientelor .Eu  le  amestec  la  masina  de  paine  ptr  cine  nu  are , spor  la  framantat.
Intindem apoi  o  foaie  de  aprox  30 cm  cu  20,peste  cae  adaugam  apoi  merele.

1 mar+  30 gr zahar  se  da   la  cuptor ptr  5 min.dupa  care  se  lasa   sa  se  aceasca  si  sa  se  usuce.
20 gr zahar pudra + 3 gr apa



Se  ruleaza  merele  si  se  taie  in functie  de  marimea  tavii,la  mine  am  taiat i  7  buc.Se  mai  lasa  sa  creasca  inca  45-60 min ,se  unge  cu  ou si  se  orneaza  cu  almond  taiat   si  abia  apoi  se  da  la  cuptor  ptr  180 grade ,25-3o min.Dupa  ce  sa  racit  nitel,daca  rezistati.,...decorati  cu pasta  obtinuta  din  zahar  pudra.(eu  nu  am  ezistat  si  a  fost  OK)




Painea  e  delicioasa  dar  cred  ca  data  viitoare  am  sa  ii  adaug  si  putina  scotisoara  ptr  un  gust  mai  delicat.

2 comentarii:

Blueeyes spunea...

Painica asta cu mere este un DELICIU!Eu o cumpar de la market de fiecare data insa am sa incerc si eu sa fac in curand.....pupici!

CristinaK spunea...

Am venit sa-ti aduc o leapsa ;) Cand ai timp, treci pe la mine sa o ridici :)
te pupic! o saptamana minunata si delicioasa!

P.S. Painica arata super!!! :)

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.