Tort "white day"

Blatul:
3 oua
150 gr faina
125 gr zahar 25 gr suc de la portocala
1 praf de copt
Se freaca bine zaharul cu galbenusurile,se adauga apoi faina si praful de copt,si sucul de portocala.(eu am amestecat totul cu mixerul)
Separat bat bine albusurile,pana se intaresc si amestec la compozitia de galbenusuri.
Se coace la 170 grade ptr 30 minute.
Crema de ciocolata:
2 ciocolate(120 gr)
2 galbenusuri de ou.
120 gr lapte
10 gr zahar+1lingura zahar
200 ml smantana(nama cream)
Am amestecat bine galbenusurile cu zaharul,am adaugat laptele si apoi am pus la fiert la foc mic.Am adaugat si ciocolata si am amestecat continuu ca sa nu se faca cocoloase pana sa ingrosat putin,ca o crema,apoi am adaugat si gelatina farina(o puteti dizolva putin inaine in 2 linguri de apa).Am lasat putin sa se raceasca,timp in care am batut bine smantana cu o lingura de zahar.
Cand ciocolata sa mai racit putin am amestecato cu smantana batuta bine.
Sirop:suc de portocala,sau sucul de la 2 portocale.
Gelatina:
5 linguri marmelada de coacaze
2gr kanten
250 ml apa
1 lingurita zeama de lamaie
Am amestecat totul la foc redus pana sa dizolvat toata dulceata.

Niciun comentariu:

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.