Paine cu ceapa si bacon


Ingrediente:

250 gr faina (190 gr faina superioara +6 0gr faina inferioara)
5 gr drojdie uscata
2 gr sare
10 gr zahar
145 gr apa
30 gr ou
5 gr skim milk (lapte praf)
12 gr unt temperatura camerei

Ptr umplut: o  lingurita ulei+ 1/2 ceapa + 70gr- 80 gr  bacon  se  calesc  putin pana  ceapa  devine lucioasa.(aveti  grija  sa  nu  o  ardeti  ca  painea  va  iesi  amara).Se  raceste complet.


Eu  am  amestecat  ingredientele  la  masina  de  paine.Dar  ptr  cine  nu  are  se  amesteca (1 ) drojdia , sarea  si  laptele  praf.
(2 )Separat  oul  cu  apa  si  zaharul  si  se  adauga (1 ).
Rezultatul  se adauga  putin cate  putin  la  faina  pana  cand  se  incorporeaza toata.La sfarsit  adaugam  si  untul,amestecam  bine  si  lasam  la  crescut  ptr  40 min.
Intindem  apoi  o  foaia  care  sa  aiba  ca  latime  lungimea  tavii  pe  care  o  folosim,adaugam  umplutura  deja  racita,lasam  15  min  la  caldura  si  apoi  rulam.



Tava  se  va  unge  cu  unt  pe  toti  pereti,eu  am  folosit o  tava inchisa.Se  va  pune  in  tava  si  se  lasa  la  caldura ( 40  grade)  inca  40  de  minute  la  crescut.
Se  coace  in  cuptorul preincalzit  la  180  grade  ptr 30 minute.

Nota:eu  am  folosit  ceapa  rosie  si  a  iesit  mai  colorata  painea.Daca  folositi  ceapa  normala  painea  va  avea  o  culoare  mult  mai  deschisa.


6 comentarii:

Mary spunea...

This seems very nice!

Oana spunea...

Arata foarte bine...si sunt sigura ca nu m-as opri sa mananc doar o felie ... De fapt, asta imi place la blogul tau... ca transformi o reteta rapida si simpla intr-un adevarat rasfat culinar...

GABRIELA spunea...

Mary mutumesc de vizita,ca si tine imi place mult painea,si incerc sa fac ceva cat mai diversificat.

GABRIELA spunea...

Oana mersi de vizita,sunt sigura ca nu te poti opri doar la o felie.Rezultatele sunt delicioase.

sarah spunea...

Un premiu tare dragut te asteapta sa-l ridici.Ti-l ofer din toata inima.

ana .araki spunea...

frumoasa painica ,Gabriela !!!!pupici!

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.