Calzzone



Ingrediente: 250 gr faina
                         13 gr zahar
                         5 gr sare
                                  20 ml ulei masline
                                     3 gr drojdie uscata (8 gr drojdie proaspata)
                     150 ml apa

                 Pentru umplutura: 3 linguri sos de rosii (ketchup)
        1/2 ardei gras rosu
                                   cateva feliute de bacon taiate marunt
                              3 - 4 bucati asparagus fiert si taiat
      1 - 2 ou(a) fiert(e)
               branza de pizza 60 gr~


Toate ingredientele le-am pus in masina de paine si am facut aluatul, pe care l-am impartit in 6. Am amestecat  continutul pentru umplutura (puteti folosi ce aveti: carne,ciuperci ,ceapa...), dupa care am facut pliculete cu aceasta compozitie. Pe alocuri am intepat cu furculita, am uns cu ou si am lasat la crescut 15-25 de minute; si in cele din urma le-am copt in cuptorul preincalzit la 230 grade pentru 15-20 minute.



                                                                                                         



3 comentarii:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Si eu fac des calzzoni si ne plac foarte mult!!!Ai tai arata apetisssant!!!Felicitari!!!

Craita spunea...

Mai lipseste sectiunea fierbinte,in rest o postare de nota 10,thx for sharing

Gabriela spunea...

I-mi plac forte mult calzzoni,dar sincera sa fiu i-am facut de vreo 2 ori de cand sant in Italia,de cate ori mi se fac e pofta ai cumpar,nu stiu de ce,ca doar sant mai buni facuti in casa.Ai tai sant tare apetisanti si iar mi-ai facut pofta!pupicei!

  • Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu o persoana,fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile,nici sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii si banii...uleiul si apa
  • Nu rupe firul unei prietenii ,caci chiar daca il legi din nou,nodul ramane
  • Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.